Friday, September 3, 2010

3.9.2010

begitu cepat masa berlalu...anyway, hari ni sesuatu yg mgkn akan buat aku mati adalah facebook. aku mula2 log in cam biasa, tetibe dia suruh log in lagi skali, so aku pown buat la...aku ingat dia terus masuk ke home aku tapi tetibe je dia tulis yang aku punya password digunakan untuk bende lain yg macam facebook...dia kata aku punya akaun digantung sebentar dan kalau nk masuk home kene jawab beberapa soalan...aku pown jawab lar, pastu aku x berjaya jawab soalan tuh...dia kata tggu lagi satu jam baru dpt jawab balik soalan tuh so aku tggu satu jam...pastu aku jawab balik. nasib baik kali ini aku berjaya, pastu dia suruh set password baru so aku pown set...akhirnya, aku berjaya memasuki balik ke home aku setelah bertungkus-lumus.

Tapi, walaupun masalah seperti tu berlaku, aku gembira sbb hari ni aku dpt makan KFC!!!!! haha...sebulan skali tuh....so aku pown lupakan masalah aku dan makan seperti biasa...aku amat bersyukur kepada Tuhan kerana telah berjaya memasuki kembali facebook aku

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger