Tuesday, November 30, 2010



BLOG


hari ni kita cakap pasal blog....blog merupakan satu aktiviti yang agak dikenali ramai di dunia ni...aku men tulis ja...x tau betoi ka dak...anyway, selain aku, ramai jugak friends aku yg ada blog dn ada gak yg baru tubuhkan blog cam si momoko kaori, korang bleh check blog dia kat www.momokokaori.blogspot.com blog dia memang menarik, lebih menarik daripada aku, memang bagus blog dia cuma kene tmbh beberapa bende lg dan blog dia jd perfect, selain tu, hari ni, aku gi shopping ngan family, pastu, gi makan, dan on9, aku tertanya-tanya, x borink ke asyik on facebook tiap2 hari? aku cam dah nak borink dh on9 tiap2 hari, tp x de pape aku bleh buat, nk men ps2 pown borink, men game kat facebook pown suma aku dh men..x dak satu pown yg aku dok men...semakin lama facebook semakin boring di mata akula, tp mungkin ada orang yg masih syok ngan facebook maklumla, masing2 ada tujuan sendiri terutama jumpa ehem2 diorang..haha...tuje aku nk cakap, tp aku harap akan ada lg game2 baru yg akan tiba di facebook, dan aku harap game tuh best la...bye sume...cau dulu...wahahahahahahah

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger