Monday, November 29, 2010

hari ni...BBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG











HELLO WORLD


today is a very boring day for me because there is nothing to do....looks like a bad holiday for me....anyway...hari ni, x buat pape cuma on9, on9 dan on9...smpai berlebur dh jari taip ni hah, hari ni aku dapat chat ngan beberapa org yg slalu chatting ngan akua kat facebook, tp yg plg utama adalah 3 orang iaitu Wowwa Lalola, Momoko Kaori, dn Stewie Griffon....thankx korang sebab korang yg slalu chat ngan aku...aku x kan lupa korang dn aku akan cuba tag korang dlm post2 aku kat facebook, thanx sgt2.. :::)))).....semoga kita jd friends forever....well, selaen tuh, aku juga dh buat beberapa persediaan utnuk ujian pmr tahun depan....aku takowt gakla, dengar kata tahu ni senang bermakna secara automatiknya tahun depan susah, tetapi graf akan menurun di mana 75 akan dijadikan A....tp aku rasa graf turun pown x bawak apa2 makna....so, kene be ready dari tahun ni!! kepada caloln2 PMR 2011...berusaha...caiyo!!! ( x tau eja) =='

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger